Dark

Warzone Moments where I can't even trust my friends 

Subscribe
Views 1M
99% 10 046 51

All the footage featured in this video was livestreamed on my Twitch channel!
Follow it to catch the streams live when they happen! - www.twitch.tv/smii7y
Trust no one. Not even yourself.
Leave a like and Subscribe if you enjoyed! Thanks =)
Subscribe! - bitly.com/SubscribeToSMii7YHere
Follow my Stream, Social Medias and check out my Merch!
📺 Stream - www.twitch.tv/smii7y
🐦 Twitter - SMii7Y
📷 Instagram - smii7y
👕 Merch - smii7y.3blackdot.com/
Friends in the video:
@Blarg
@Bigpuffer
@Grizzy
🎵 Music by:
(Epidemic Sound) www.epidemicsound.com/
(Premium Beat) www.premiumbeat.com/
(Audio Jungle) audiojungle.net/
(Kevin MacLeod) incompetech.com
Licensed under Creative Commons: By Attribution 3.0
creativecommons.org/licenses/by/3.0/

Gaming

Published on

 

Apr 5, 2021

Share:

Link:

Download:

Loading link...

Add to:

My playlist
Watch later
Comments 100   
Antonio Martinez
Antonio Martinez 33 minutes ago
I love you videos I find myself coming back to your videos even when they are old they are still amazing and funny
Kieran Carter
Kieran Carter 4 hours ago
"darth vader with lung problems" pretty sur he already has that
Cody Terpstra
Cody Terpstra 9 hours ago
“Stop moving Stop moving Stop moving Stop moving Shit!”
Honesh Reddy
Honesh Reddy 11 hours ago
World: we wear masks to safeguard ourselves. America: Wearing masks is equal to opression
Naruto Uzi
Naruto Uzi Day ago
Seriously though why do people here overreact about masks
Magnificent Bastard
@19:35 that is the most “Canada! Fuck yeah!” Moment there, especially w/ the Canadian truck in the background of that win. Majestic.
Austin Williams
Austin Williams 2 days ago
13:56 BOOM
M Honeycutt
M Honeycutt 3 days ago
That end holy dingleberries
Hulfe
Hulfe 3 days ago
Nice
That1 Canadian
That1 Canadian 3 days ago
Thank you smi77y for taking care of Grizzy i though i would have to.
N L
N L 3 days ago
9:17 he's doing his own gun soundeffects due to budget cuts.
Levis
Levis 3 days ago
2:10 This actually made me jump
nø.
nø. 4 days ago
I’m in middle school and some kid already dosnt like his mask.
Raven ‍
Raven ‍ 4 days ago
Exactly what i would've done. Well done 👏
Ricardo Mokveld
Ricardo Mokveld 4 days ago
wtf that last play so sick
Hayden Asher Linchangco
Wait you keep ur editors in ur basement?
jackster jester
jackster jester 5 days ago
lol
Toast Hungee
Toast Hungee 5 days ago
4:35 this only works with Kinect so, sorry dude only a few people have it
Drunk Player
Drunk Player 6 days ago
i kept watching the vid, fakest laughs ever lol
plague doctor
plague doctor 6 days ago
i had to turn off the stream on my xbox and turn it on and use the computer
Kevin Napier
Kevin Napier 6 days ago
Holy fucking shit that ending !
Oblivious Beast
Oblivious Beast 6 days ago
any notice the canadain helicopter skit was put in twice Me: its even funnier the second time lmao
Malachi Martin
Malachi Martin 6 days ago
hey guys i think spitty is good at war zone'
Warren Mischley
Warren Mischley 7 days ago
6:00, as an American I’ve never heard anything so true lol 😂
Masoncash
Masoncash 7 days ago
1:21 "what de FUCK"
Malachi Ingram
Malachi Ingram 7 days ago
11:14 me being from northern U.S.A. moving to TX telling people during this “snowpocalipse” that this 2 weeks is literally a summer day back up north 10:56
Alex Mason
Alex Mason 7 days ago
16:41 Rattle'm boys
Hyren
Hyren 7 days ago
bo om
Jazzy Mintly
Jazzy Mintly 7 days ago
ok but dingleberries are when poop is stuck to your butt, mostly seen in animals
Rachael Lewis
Rachael Lewis 7 days ago
I like Canada
RayandTom33 De
RayandTom33 De 7 days ago
Grizzy: "I HATE THE PELINGTON!!!" Blarg: "I don't like pelicans either!!!" I started rolling on the floor laughing my ass off.😂😂😂😂
Le Jay
Le Jay 7 days ago
@ 5:08 matt be like: i love live Literally seconds later: I'm dying I'm doing death 😂😂😂
Logan Buchanan
Logan Buchanan 7 days ago
Homestly SMII7Y the best
Wolfie6606
Wolfie6606 7 days ago
When I heard the wiping of the monitor I thought it was a sound effect for him scrolling in and out.
clank1013
clank1013 8 days ago
that truck at the end had me rolling
Seth Koepfler
Seth Koepfler 8 days ago
19:30 mega mind smitty right there
ARC 7
ARC 7 8 days ago
That was the most satisfying warzone victory I have ever seen.
Marque _III
Marque _III 8 days ago
"We won the fight" hmmm.... idk about that mate
ginger ushanka man
Yo, what operator he got on
eisig
eisig 8 days ago
I live in America I belive what y'all said is 100% true like Americans makes me lose brain cells
Corey Howard
Corey Howard 8 days ago
@Blarg why you sound like you could reboot T4S by yourself
Lad Lad
Lad Lad 8 days ago
Wow i got this notif 46 seconds ago dafuq
Conrad Copithorne
i love how smit7y killed griz after calling Canada shit lol GOD BLESS CANADA
PieceMaker493
PieceMaker493 9 days ago
Why does Matt sound like gru from another universe when he dies the Arab voice
Mr. Snail
Mr. Snail 9 days ago
8:25 i literally thought he added sound effects
PrimePlayer 239
PrimePlayer 239 9 days ago
Anyone else notice how the beggining of the video replayed in the middle of the video?
3DB
3DB 9 days ago
Bruh i hope yall read the news channel fucking line thing
Alec Valles
Alec Valles 9 days ago
I've come back to watch this video again cause I couldn't find a good video to watch while I eat my food
Alec Valles
Alec Valles 9 days ago
Might be back later
Beto Torres
Beto Torres 9 days ago
Good shit☕🤙
PurpleSerenity13
PurpleSerenity13 9 days ago
11:09 - As someone who has lived close to the Canadian border and experienced the freezing temps of the Rockies, the feeling is mutual. 19:33 - Top Strong IQ plays, that was genius. My hats off to you Smii7y. Another funny video as always Milkman! Keep on kicking it, with the nuts included. XD
Tyler Ambuehl
Tyler Ambuehl 9 days ago
season 9 not good jokes made me think of GOT
Anushan mark
Anushan mark 9 days ago
bruh I wish I had friends who'd take jokes... -_-
Galaxy Gamer
Galaxy Gamer 9 days ago
I live in a bipolar state where heat goes up to 97 and winter as low as -38 I cannot be convinced you’ll freeze when me and others are handling worse
Luke Willard
Luke Willard 9 days ago
WHAT AN INCREDIBLE WIN!
Durrell Potts
Durrell Potts 10 days ago
Canada is good 😩
System_Runner41
System_Runner41 10 days ago
PRISON WITH THE BOYS
BulkyWeevil9570
BulkyWeevil9570 10 days ago
Please make more raft videos and this video is awesome please keep going❤️❤️❤️☺️ 🧑🏿‍🦱
kenneth manning
kenneth manning 10 days ago
"What species is matt?" You said he was an anomalous object
Akihiko Usagi
Akihiko Usagi 10 days ago
They're making fun of americans for hating masks and then there's me, an american, making fun of americans for hating masks. The mask will not kill you. The vaccine does not have microchips in it. Trump was not the best thing to happen to america. America is not solely a christian country. Shut up Karen, literally no one cares about your "lack" of freedoms. Thank you for coming to my TED talk. Have a nice day.
Game Theater
Game Theater 10 days ago
Boom
Xcalibur2506
Xcalibur2506 10 days ago
People that think they lost tye fight 🤡
Big Pain
Big Pain 10 days ago
12:19 grizzy ain’t need that self rez
Lüçãs Çhãvëz
Lüçãs Çhãvëz 10 days ago
Mix signals with this video right now...especially with matt
Reflection
Reflection 10 days ago
clownexplosion.png
Alex Sketers
Alex Sketers 10 days ago
wait if you cant trust them now dose that mean you have trusted them before!
Lil Joshy Joshua
Lil Joshy Joshua 10 days ago
I want grizzy or Blarg to use this 1:44 as their sub sound
Joanna Ruiz
Joanna Ruiz 10 days ago
He calls himself the best but he uses the Mac 10
Jack Torrence
Jack Torrence 10 days ago
Not to be that one know it all Star Wars fan but smi77y, Darth Vader does have lung problems
Snedger
Snedger 10 days ago
2:08 WAS A LITERAL JUMPSCARE I SPAT MY COFFEE OUT
KyleofAsgard
KyleofAsgard 10 days ago
9:23, what is this? Rick and Morty's inter-dimensional cable tv?
KyleofAsgard
KyleofAsgard 10 days ago
Can we get a thumbs up if your xbox turned off? I really wanna know if he reached the 60
Hope It Stix
Hope It Stix 10 days ago
16:40 No Russian Home Edition
Synek
Synek 10 days ago
that win was so fucking sick
Psychie Airsoft
Psychie Airsoft 10 days ago
16:40 bet they didn’t realise they’d face a firing squad
Charles 404
Charles 404 11 days ago
Can you all play more raft please
Ashton Y
Ashton Y 11 days ago
I'm not sure why, but I kinda see a laughing face in the explosion at 13:57
Pull the Lever chronk
my dad calls masks face panties
Rei
Rei 11 days ago
16:48 Fun fact the “what happend” phrase came from nogla on the vanoss crew
Big T
Big T 11 days ago
Bro when he finds the guy in the basement that scared me ngl I jumped
Extinction Gaming
Extinction Gaming 11 days ago
7:58 when you're so desperate for content
SocialTabuu
SocialTabuu 11 days ago
That ending was so dumb bruh
landon trahan
landon trahan 11 days ago
"Darth vader with ling problems" who's gonna tell em
Albert Sligh
Albert Sligh 11 days ago
bruno mars songs
Miguel Gonzales
Miguel Gonzales 11 days ago
O Canadaaaaaaaaaaaaaaaaa, Our home and native land! True patriot love in all of us command. With glowing hearts we see thee rise, The True North strong and free! From far and wide, O Canada, we stand on guard for thee! God keep our land glorious and free! O Canada, we stand on guard for thee. O Canada, we stand on guard for thee.
Ben Parker
Ben Parker 11 days ago
16:40 Valentine's day massacre 1929 colorized
RojasCA
RojasCA 11 days ago
12:56 sound like cj getting hurt
Scwoshi
Scwoshi 11 days ago
i heard "xbox turn off" and grabbed my laptop to complain >:( I am very mad
Blair e
Blair e 11 days ago
Is it just me or is this content better than the stuff on his main channel
Blair e
Blair e 8 days ago
To each their own
Extinction Gaming
Extinction Gaming 11 days ago
No it's not.
stfinalwrath
stfinalwrath 11 days ago
Bewm. Perfect.
Thatgamerguy Hehe
Thatgamerguy Hehe 11 days ago
Sounds like me and my friends talking.
George Contreras
George Contreras 11 days ago
Good times
It’s Goofyy Taee
It’s Goofyy Taee 11 days ago
09:00 had me dying! literally not moving yet byze is yelling "stop moving" lmao
VenomousCrash
VenomousCrash 11 days ago
19:32 Canadian truck for the win
Star-Lord420
Star-Lord420 11 days ago
"Darth Vader with lung problems"... So regular Darth Vader? You think he breathes that way for fun?
Styx_Francis
Styx_Francis 11 days ago
I'm gonna save this as the best video ever. Smii7y,you the most galaxy brain player of all time.
Ryderrocker
Ryderrocker 11 days ago
2:09 scared the crap out of me
Ryderrocker
Ryderrocker 11 days ago
Note to self do not piss of a Canadian in mw
Sir Bedevere
Sir Bedevere 11 days ago
An ice glacier much different than those fire glaciers
Sir Bedevere
Sir Bedevere 11 days ago
Darth Vader with lung problems is just Darth Vader
xtolled
xtolled 11 days ago
“Americans don’t like wearing masks” Me who loves masks: :)
Next
The Fall
48:08
Views 2.9M