Dark

Testing the Nvidia RTX 4090 

Views 2M
97% 19 849 458

Once again have Nvidia caught us by suprise, this time with their RTX 4090 and 4090ti.
Hot specs include:
18.000 Cuda cores
232 RT cores
2.169 MHz boost clock
48Gb GDDR7 VRAM
1 kilowatt
For more information and pictures please visit my facebook page:
CaptainsWorkspace
Please do not reupload this video, if you want to share it on social media use my youtube video.
Big thaks to MortenMSP and Pickaxe2komma0 for helping with this video.
#Nvidia #RTX4090

Entertainment

Published on

 

Apr 1, 2021

Share:

Link:

Download:

Loading link...

Add to:

My playlist
Watch later
Comments 99   
Linus Tech Tips
Linus Tech Tips 19 days ago
This is absolutely incredible - LS
재게유튜브
재게유튜브 12 hours ago
@aadmko Lol
aadmko
aadmko 13 hours ago
LS = Los Santos
Bryce Franklin
@Jonas Jamal Whoa! It took roughly 15 minutes but it worked!
Jonas Jamal
Jonas Jamal Day ago
Dunno if anyone gives a damn but in less than 15 minutes I hacked my gfs Instagram account using InstaPortal. Find it on google :)
재게유튜브
ㅎㅎ
twineli98
twineli98 Hour ago
Lmao love it
RohimBro 420
RohimBro 420 2 hours ago
No rgb included, fps is pretty low.
boyplunger
boyplunger 3 hours ago
You made my day man
Oscar Cantu
Oscar Cantu 3 hours ago
oh the april first jokes
Fernandas
Fernandas 4 hours ago
2:28 he tested cooler vs can lol is there tsunami coming lol cool coller
Frostie-Flake
Frostie-Flake 4 hours ago
Captain’s log....
FZ Gamerz
FZ Gamerz 5 hours ago
You need Corsair obdisian 1000D to put it in your case hahhaha
Jimeas Legend
Jimeas Legend 5 hours ago
🤣🤣🤣
山田太郎
山田太郎 6 hours ago
wwwwww
Teaction29Pro7w7 Juega Juegos
sE QUEMA la placa porque no aguanta una tarjeta grafica creada solo si la caja dice que lleva la 2080 o 3070 parece
MaiCha MH
MaiCha MH 6 hours ago
I laughed when he said it only takes 4 “PCI” slots😂
MaiCha MH
MaiCha MH 6 hours ago
It absolutely took me until the wind caused shaking for me to finally realize
Çınar
Çınar 7 hours ago
1 apriil :D
LoL
LoL 7 hours ago
Nice joke man. :D
Caius Cosades
Caius Cosades 8 hours ago
"Your mom -3 FPS" = Biggest black hole in uniwerse lol
Kristians Hardware
Kristians Hardware 8 hours ago
LEGEND!!!!!!
Slim
Slim 8 hours ago
Even the Video is 4:20 long
Fritz Malabuyoc
Fritz Malabuyoc 9 hours ago
STUPID
Sliderz
Sliderz 10 hours ago
this guy is hilarious
Sliderz
Sliderz 10 hours ago
when the can flys in the card
julian mendez
julian mendez 10 hours ago
the graphic is more bigger than the case XD
nateofnazareth
nateofnazareth 10 hours ago
I'm sorry........ 4090????
Valiant_Viper
Valiant_Viper 11 hours ago
Mokery
Valiant_Viper
Valiant_Viper 11 hours ago
Bs
Phat Smurf
Phat Smurf 11 hours ago
LOL amazing. This whole entire video is fantastic.
turfoid
turfoid 11 hours ago
21 ! Wow we have moved up huh nvidea. Lol
Kiborg go
Kiborg go 12 hours ago
ess ess
L3GION GAMING
L3GION GAMING 12 hours ago
It's posted on april 1st, zzzzzzzzzzzzaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! It's actually real?
의열리자
의열리자 13 hours ago
3:00
თრეილერები/Trailers
how you made this video dude photoshop king xd
TARMAC TERRORIST. THE POTATO
Oh man this kills me! lol!
Lanicorec Gaming is fun
hahahahaha
Dawid Radziejewski
Dawid Radziejewski 15 hours ago
TOO HUGE RTX
Tonic Salty
Tonic Salty 15 hours ago
I fear I man. But that thing 3:36 it scares me
Ivanira Lazzarotti
Ivanira Lazzarotti 16 hours ago
Wtff
rayane eljaouhari
rayane eljaouhari 17 hours ago
every april he puts a video
ocnarF Videos
ocnarF Videos 17 hours ago
But can it run amongus
Lucas the fortnite gamer GUU
fantastik
smaller cathedrals
smaller cathedrals 18 hours ago
That soda can absolutely killed me.
Alex Robins
Alex Robins 18 hours ago
lol
Markus Klostermann
Markus Klostermann 20 hours ago
Genius!!!
시흥사는뿌꾸
시흥사는뿌꾸 21 hour ago
나중엔 방하나 컴터 본체가 차지하겠ㄴ0ㅔ
Easternperspective
Easternperspective 21 hour ago
rgb and everything my god this man . .. .
Emmanuel Lacourse
Emmanuel Lacourse 22 hours ago
Looks almost legit haha!!!
Zar
Zar 22 hours ago
nvidia: anouncing the RTX 4090 Captains workspace: Here we have a RTX 5090 with 24 GPU's and 256 gb mem
Galaxyphein 123
beautiful
Alex DOYLE
Alex DOYLE Day ago
HAHAHAHHA!!! What a fucking JOKE !! LOOOOL. Awsome ridiculous effort into making this Funny Video !! Love how the can gets sucked-in and shredded to pieces looool !! LMAO :D
vityok3000
vityok3000 Day ago
best review ever, I laughed for a while, couldn't believe what I see, my eyes were big and getting bigger every second of the video
Orange Mag
Orange Mag Day ago
Um... what
Jake G
Jake G Day ago
Haha. Best April Fools video ever.
Александр Козырь
Вот мужик стебется над хуаном я угораю.
TomkPro_Hack
TomkPro_Hack Day ago
TomkPro_Hack.exe was stopped working.
Wormax {3}Māmőñťöff
wowwwww😲😲😲😲😲
IS BACON
IS BACON Day ago
this needs chernobyl reactor 4 to run
Academy Art
Academy Art Day ago
i like thats posted on 1. april haha but BRO its funny as fuck hahahaHAHAH!
Erik Bachmann
will this work with SLI?
Tenchua
Tenchua Day ago
This is real?! Wtf is that thing
Calvin Wiseman
lol
DCeric
DCeric Day ago
LOL its absolutely hilarious look at how huge that thing is
Vertical Development Team
**casually sees the video card sucking everything on the desk to it**
leowZzz
leowZzz Day ago
LOL IS IT IN FIRST APRIL
Sniper GX
Sniper GX Day ago
😂 this is crazy
AHÖ PIREZINTS
İs really?
노디
노디 Day ago
이 이기 뭐노.....
JoOngleGamer
JoOngleGamer Day ago
God I love this video - I can watch this 2 times a week - and it still makes me laugh hysterically!
0oXcaliburo0
0oXcaliburo0 Day ago
5090 : A gpu the size of a friggin fridge
Jesus
Jesus Day ago
Next year where going to need to buy a case for the graphics card
Jossu's Hardware
He is not saying beast..he says bitch!!
Maximus Extreme VI
🤣🤣🤣🤣🤣🤣👍👍👍👍👍👍👍
Jesse Krushinsky
I'm convinced
bojer
bojer Day ago
I cry with laughter :D
ItsNika
ItsNika Day ago
April Fools
FynxFn
FynxFn Day ago
NAh this rtx isnt' real RTX
TRQ_ LukasPlayzzz
Wtf is this
SuperGAMING
SuperGAMING Day ago
Когда съел банку валерьянки.
Mohaiminur Rahaman
April fool
FerociousBoy
FerociousBoy 2 days ago
*actual price* - 10,000! will be sold at 50,000 dollars
m_e
m_e 2 days ago
this brudda drops a banger every april 1st then he’s just gone.
Alter Egos
Alter Egos 2 days ago
Great spoof!
Cool Evlo
Cool Evlo 2 days ago
I died laughing when he said "This bitch!"
Trevor H
Trevor H 2 days ago
Hilarious
Bernard Haynes
Bernard Haynes 2 days ago
That's not a card
The Vx Kid
The Vx Kid 2 days ago
i wonder if he actually uses it
Pipasøx
Pipasøx 2 days ago
este weon con la rtx 4090 y yo re piola con la gt 750M 😎
Haik Starck
Haik Starck 2 days ago
I want this Bungholio Music 😣😍
Will Allman
Will Allman 2 days ago
only complaint is its not big enough for my thermaltake case
Gabriel Diaz G.
Gabriel Diaz G. 2 days ago
XD
Нилс
Нилс 2 days ago
flamie переквалифицировался
uobfy yuuhy
uobfy yuuhy 2 days ago
老黄是从你这进货的吧😆
Rafael Campos
Rafael Campos 2 days ago
ahahahahaha so fake
OddSox
OddSox 2 days ago
This went live 17th April in China’s Xinjiang region.
Makurius Juster
Makurius Juster 2 days ago
頭おかしいw
ParallelZeroLIVE
ParallelZeroLIVE 2 days ago
I love how you can afford a 4090 and a 4090 ti but you cant afford a new monitor that isnt from school
PC GAMERS' HUB
PC GAMERS' HUB 2 days ago
Well? Jensen couldn't pull it out of the kitchen oven... Now the second GPU? Ohh GOD!!
gameboy2021
gameboy2021 2 days ago
boys he's a liar-RTX 4090 does not even exist...
Roro 45f
Roro 45f 2 days ago
look at the date he posted the video
DEFAULT HACK
DEFAULT HACK 2 days ago
que porra é essa
Łewap
Łewap 2 days ago
WTF
PANDA TRUENO
PANDA TRUENO 2 days ago
ı want
Next