Dark

GETTING MY DADS PHONE OUT OF A GIANT JOLLY RANCHER! #shorts 

Subscribe
Views 4.9M
94% 46 293 2 457

What should I do next with jolly ranchers!? #shorts

Published on

 

Apr 1, 2021

Share:

Link:

Download:

Loading link...

Add to:

My playlist
Watch later
Comments 100   
shultz
shultz 2 hours ago
have kids they say, it’ll be fun they say
Ybjpnygsvp Hrtmmhwrtt
text
E E
E E 10 hours ago
How much u wanna bet it don work
tammy benoist
tammy benoist 11 hours ago
Did you charge it..?
Ybjpnygsvp Hrtmmhwrtt
text
Ybjpnygsvp Hrtmmhwrtt
text
hmm 86
hmm 86 11 hours ago
Wait so this dude is still getting hate but a bunch of other people who got hate aren’t getting hate? I’m not saying this guy shouldn’t get hate btw
Brianna Vale'Defo
Brianna Vale'Defo 13 hours ago
Not him wearing a snake necklace
Brea Jolley
Brea Jolley 14 hours ago
Is that you cute snake it’s so cute
Sxnflxwer_Vxbez
Sxnflxwer_Vxbez 17 hours ago
Just me or anyone else notice the SNAKE on his neck?? Like wut
evelyn ezena
evelyn ezena 19 hours ago
It wont work
Andrey Skots
Andrey Skots 19 hours ago
I love how he us just casually talking while his snake is around his neck
ShowtimeZander04
It doesnt work because jolly ranchers are inside the phone.
Ayrianna Green
Aww your snake is beautiful is it a ball python
James Hatfield
Oot
Carlos Gomez
Carlos Gomez Day ago
:|
AGHORA OP
AGHORA OP Day ago
Yor the dumbest person I've ever seen... Even the grade F is gonna feel disgraced if it's "awarded" to you.... 🤦
Ac Cutie
Ac Cutie Day ago
You kill your dad‘s phone
CGA vids
CGA vids Day ago
Is that a snake!?
•Black_Wolfy•
His daddy be mad mad
fouoii gyhh
fouoii gyhh Day ago
You know this kid made his voice deeper so if anybody takes the clip from his tiktok it makes him look better and cooler?
Rami Khaled
Rami Khaled Day ago
While u have the 11 or 12
Rami Khaled
Rami Khaled Day ago
No way ur dad has an iPhone 4
Coleslaw
Coleslaw Day ago
Love the snek
CASHfromINDIANA
Rich people problems.. Meanwhile somewhere someone is down on their luck and could use a phone incase jobs call.. Yet you get people like this.. Let's destroy this perfectly fine car we could have given to a single mom or someone who badly needs one.. Anything for views tho right??.. You know doing shit like this requires no talent right??.. SMH..
fouoii gyhh
fouoii gyhh Day ago
Its 333k likes nice
Tiffany Robinson
Him wasting a perfect phone that works just to smash it and throw it away like nothin
Kerry mulhern
How did his voice get deaper
JJ Playz
JJ Playz Day ago
At least it was a iPhone 4😜
Artist Ainsley
Bruh you should of eaten the jolly rancher:
career manager pmb
Ok that's how you get yourself grounded
MAIN SNIPER
MAIN SNIPER 2 days ago
Tiktok
Itz Skylar U-U
Itz Skylar U-U 2 days ago
Maybe cause it doesent have battery
Kiana oof
Kiana oof 2 days ago
duh
lil t turtle
lil t turtle 2 days ago
Eeeee
vantsel the weeb
vantsel the weeb 2 days ago
Did you try recharging it before coming to the conclusion that it doesn't work?
Owen Moore
Owen Moore 2 days ago
Your dad has a shut down I phone 4???
ItsXeno
ItsXeno 2 days ago
I think it broke
Lachlan Hercus
Lachlan Hercus 2 days ago
Well we knew it wouldn't work
Matthew Firstenburg
Its 333k likes nice
Rolondo Ray
Rolondo Ray 2 days ago
Make another giant jolly rancher that's edible with nothing inside
Rolondo Ray
Rolondo Ray 2 days ago
And give it to us
Football Lover
Football Lover 2 days ago
Oatside
Gamer Girl1324
Gamer Girl1324 2 days ago
Buy him a new one
Adalyn Phillips
Adalyn Phillips 2 days ago
Instantly has a deep af voice when about to smash it
Ask to seduce Miss
Damn nice snake
Kaydence Schroer
Kaydence Schroer 2 days ago
BRO I DIDNT KNOW THAT WAS A REAL SNAKE AND THEN I SAW ITS TONGUE STICK OUT ANF I FREAKED
Ask to seduce Miss
The amount of sugar wasted... they would’ve killed u if it were the middle ages
Toaster003
Toaster003 2 days ago
Bruh when he said “out” it didn’t even sound like the normal Canadian “owt” it just sounded like “ote” lmao
Caysy Filip
Caysy Filip 2 days ago
I’m sure that the phone is broken
Anonymously known
What a waste of good candy, I would’ve licked it until the phone came out
ALEXZORG PLAYZ
ALEXZORG PLAYZ 2 days ago
Respect for not eating he jelly rancher: DOWN
Ute Schmidt
Ute Schmidt 2 days ago
Not God
Emma Magill
Emma Magill 2 days ago
This is the type of person that would cancel a doctors appointment bc they are sick
Ultimateskillet 77
Well no shit it doesn’t work, it’s an iPhone 4/5 that melted candy on to and threw around :/
Skye Murray
Skye Murray 3 days ago
Rip
Chandu Vamsi
Chandu Vamsi 3 days ago
Play stupid games, win stupid prices!
wiggly wiggle
wiggly wiggle 3 days ago
No one is going to talk about the snake on his Neck
Tore Stattin Thorell
He has a f*cking snake around his
J0214H Fl0r3s
J0214H Fl0r3s 3 days ago
I'm infuriated by this US-first video no not because he dropped it and thought the phone would work no I am inferiorated that he did not eat the thing dude like a popsicle
Nothing Literally Nothing
The amount of sugar wasted... they would’ve killed u if it were the middle ages
Jesse Ramirez
Jesse Ramirez 3 days ago
Damn nice snake
bowen voowy
bowen voowy 3 days ago
I feel bad for his dad, like at the end this guy looked like he had no guilt. He just plopped the phone in the bin and acted like everything was fine-
Owen Power
Owen Power 3 days ago
U have a Canadian accent and I just noticed are u from Canada?
Miss Sarvente
Miss Sarvente 3 days ago
Expectations Vs reality be like:
ba6 la9
ba6 la9 3 days ago
Tiktokers are shit so dont do drugs if you doin it stop it get some help
saucycactus
saucycactus 3 days ago
I hope the phone isn't damaged let's just throw it to be sure though
bowen voowy
bowen voowy 3 days ago
Love how da snooky just be chillin
Clint Woodralii
Clint Woodralii 3 days ago
Bro you didn't use rice
Cooldude714Pro
Cooldude714Pro 3 days ago
his dads phone is an iphone 4s
mynight8633
mynight8633 3 days ago
O I saw u with a snake I have one too😃...well I have 2 sbakes
Basket ball Player
I I actually thought I was work
Drifty
Drifty 3 days ago
Do you bough him a new phone?
TEAQUA WILLIAMS
TEAQUA WILLIAMS 3 days ago
What no thats was some good candy watch. Why
Lilliana Roman
Lilliana Roman 3 days ago
When you expect it to work but it didn't work. You- 👁👄👁
Ahmed Ali
Ahmed Ali 3 days ago
500.000.000$ SDKAL TYOY $$$500.000.000!!!!
Noah Ashford the Italian astronaut
Bro used a voice modifier to make his voice deeper
alexandrabailey
alexandrabailey 3 days ago
“who thinks it’s gonna work..? *laughs nervously*
Melinda Trowbridge
That's crazy with snakes around your neck it can bite snake bite called in your freaking crazy you're just going okay and if he does we don't want to hear you cuz I'm probably a new phone you are
Sincerely,
Sincerely, 4 days ago
Why are people so damn stupid?
•Potato Angel•
no shit the phone didn’t work the candy prolly got into the charging port
Gacha_ Cat
Gacha_ Cat 4 days ago
Love how da snooky just be chillin
Code ip0g
Code ip0g 4 days ago
That phone is 10 years old lmao $10 phone
Sangwoo
Sangwoo 3 days ago
Good for you
Yowchie Tintoushi
This is why Yowchie Tintoushi doesn’t have sugar.
Ask to seduce Miss
who would have thunk that throwing a phone in the air might have a tinsy winsy chance of maybe breaking it
Sangwoo
Sangwoo 3 days ago
Bruh ur comment is an exact copy of one of the top comments from 4 days ago
Pixel Kills
Pixel Kills 4 days ago
That’s a voice changer LOL
Brennen Morgan
Brennen Morgan 4 days ago
Why would you throw it that high whhhhyyyyyy!!?!?!?!?!!?!?
TheRealShinyHero
TheRealShinyHero 4 days ago
I kind of just wanna eat it all tbh well except the phone cuz why would I eat the phone wait what if it is jolly ranchers omg
•KaiAngelVids •
Its selfish to do that to your parents phone and make a vid out if it
Ask to seduce Miss
Why does your “dad” sound like you but pitchshifted
Ballistic Bee
Ballistic Bee 4 days ago
Did anyone else see the python just sorta chillin around his neck like a necklace?
Kolby Arsenault
Kolby Arsenault 4 days ago
Maybe cause it's an iPhone 4 lol
Deceitful Coyote
Deceitful Coyote 4 days ago
Gosh darnit rich people first an elcomino and now a phone? Really?
Justin Mabb
Justin Mabb 4 days ago
Why did you not throw on two it would trick people 🤣
William c
William c 4 days ago
Ever heard of charging it
Mason Fedele
Mason Fedele 4 days ago
Did he go through puberty there
Jessica King
Jessica King 4 days ago
Yeah I hate having children it sucks
Møônlight MakesGacha
**Sigh** The things people will do for views these days!!
Chasadilla
Chasadilla 4 days ago
The snake around his neck was cute tho
ihasarax
ihasarax 4 days ago
He got an iPhone 4 bruh
Daisy Palacios
Daisy Palacios 4 days ago
What did you expect
Ashwolf UwU
Ashwolf UwU 4 days ago
okay but snek- zkdhsofnek
Ivory Lopez
Ivory Lopez 4 days ago
Why you waste so much jolly ranchers
SoapCanMan
SoapCanMan 4 days ago
Why does your “dad” sound like you but pitchshifted
Historicclone1 501st
Because it was an I-phone LOL try a Nokia
Garrett Roper
Garrett Roper 4 days ago
U make me laugh so hard u do thw dummest things ever 😂
itz_starri _skyz
itz_starri _skyz 4 days ago
"Drinking alcohol and doing drugs wont affect my kid" The kid:
Caroline Miller
Caroline Miller 4 days ago
Shhheesshh
Next
MY NEW HOUSE TOUR!!
10:57
MY NEW HOUSE TOUR!!
10:57