Dark

Colby Covington Hopes Ben Askren KO Jake Paul; Rips Nate Diaz vs Leon Edwards, Usman, Masvidal 

Views 708K
96% 6 854 229

In Florida at MMA Masters Gym, Colby Covington spoke to Helen Yee on whether he's been offered any fights, what happened with Jorge Masvidal fight, Kamaru Usman vs Jorge Masvidal, Ben Askren vs Jake Paul, Leon Edwards vs Nate Diaz, Nick Diaz fight, Francis Ngannou beating Stipe Miocic and how he thinks Stipe should retire, WWE talks, and more. #ColbyCovington #UFC261
Follow Helen on social media: @HelenYeeSports
helenyeesports
HelenYeeSports
www.HelenYeeSports.com

Sports

Published on

 

Apr 1, 2021

Share:

Link:

Download:

Loading link...

Add to:

My playlist
Watch later
Comments 97   
Theinnersearcher
Theinnersearcher 2 hours ago
That is one gergeous reporter. Breaking the laws of phsyics up in here
ProTon
ProTon 2 hours ago
simp
Madara Uchiha
Madara Uchiha 3 hours ago
Well US-firstrs draws a lot of people which means money
Madara Uchiha
Madara Uchiha 3 hours ago
Masvidal ”street judas” lmaoooooo
QUEENS_RACES
QUEENS_RACES 4 hours ago
Usman has no personality than a wet mop lmfaoooo
George Flores
George Flores 6 hours ago
How can anyone not like Colby?
SBakerNYC
SBakerNYC 9 hours ago
Colby is about 20 IQ pts less intelligent than he thinks he is.
Takusunep Yaden
Takusunep Yaden 10 hours ago
Colby... don't leave mma man
Ill blahzay Ill
Ill blahzay Ill 15 hours ago
Colby would beat the shit out of nick diaz.
Robert Johnson
Robert Johnson 15 hours ago
Bum!
Andrew Vuu
Andrew Vuu 16 hours ago
Sure this guys a prick sometimes, but ya gotta laugh.
matt
matt 17 hours ago
I feel like you need to understand sarcastic and dark humour, or have watched pro wrestling to like this guy, how can you hate this guy!? He’s so funny and he has done it even more to make people mad which is why he lives in your head rent free
PABLO DA DON
PABLO DA DON 17 hours ago
Odd that I’m suddenly starting to like Colby over Masvidal.
Striker Jh
Striker Jh 18 hours ago
Im starting to like colby
CONald Chump
CONald Chump 18 hours ago
Good to see his JAW is moving again. Shame the shit is still flowing from it tho
Jesus Christ
Jesus Christ 20 hours ago
Usman Colby was stopped with exactly 50 seconds left. Colby was hurt bad. It may have been 5-10 seconds early but if the ref threw a life raft it wasn’t for Usman 😂
FIGHTFANNERD9
FIGHTFANNERD9 21 hour ago
Great interview
Weiland Davis
Weiland Davis 21 hour ago
I honestly don't know how she was able to stand next to this dude for that long. he's so full of himself its insane.
SonofWill
SonofWill 21 hour ago
Colby talks mad shit lol 😆 he ready to fight. Sign that pay-per-view 💸 🤑 💲 💵 💰 💸 🤑 💲 💵 💰 💸 🤑 💲 💵 💰
WorldIsFilledB
WorldIsFilledB 22 hours ago
That girls got some knockers on her
H3F4Y
H3F4Y 22 hours ago
Ngl but colbly does look good in that beard
J R
J R Day ago
Like many haven't heard about you Colby who the fuck is a Colby is that some kind of disease
Northend nec
Northend nec Day ago
Clown!
leo
leo Day ago
5:57 fight of two loosers edwards vs diaz
TheMass33
TheMass33 Day ago
COVID Covington 😂 Let’s see if he really got better.
Chris Jones
Chris Jones Day ago
I like this guy better when his jaw is broken
Eire King
Eire King Day ago
Yes Colby
leo
leo Day ago
He called masvidal Street Judas lmao
Ladenegan Olukayode Akinjide
The only disappointment will be if you last the 1st round in another fight bout with Usman
Uziel Muñiz
Uziel Muñiz Day ago
Yooo wtf even though most people hate him I didn’t heard a single stupid shit coming out of his mouth it’s all trust
Uziel Muñiz
Uziel Muñiz Day ago
Truth^
Shona Louise Murphy
Go the Colby I gets the dude now I do loves his fighting style anyway love to see it 💅💙
MachoSlimking
Colby actually pretty intelligent behind the facade
Jam Coste
Jam Coste Day ago
If he's a free thinker, I like him
i iilil
i iilil Day ago
great humor future champ
drejjk
drejjk Day ago
even flowers can not hide that pair
There Goes One
This guy is a savage 🤣🤣🤣🤣 best heel in sports history
Bob Dole
Bob Dole Day ago
The Schmos voice is just an impersonation of Helen's normal voice.
Chris Home
Chris Home Day ago
Can you imagine if a US-first dummy called Colby out lmao he would murder them lol
Josh Lee
Josh Lee Day ago
Cast colby as Captain America 😆
Ajun camder Tok
I like him mannnnn
Zef Markaj
Zef Markaj Day ago
never was a Colby fan but i changed my mind i like the guy
Erik Giles
Erik Giles Day ago
"jake paul keeps running his mouth and there's no substance to what he says" truer words have never been spoken
Hassan Ali
Hassan Ali Day ago
Talks about ben and jake 4:00 thank me l8r
Dmack
Dmack Day ago
Colby Chaos Covington 💪💪💪
pohmakas33
pohmakas33 Day ago
As much as i hate colby’s fake persona, he would absolutely batter masvidal
JoondaGoon
JoondaGoon Day ago
Nick would beat the shit outa Colby
Baggin Brooks
Colby is right that Usman is a terrible actress.
HighBrixGardens
Colby the GOAT
Lawrence Robinson
Covington vs Burns
decep 404
decep 404 Day ago
My god this looks exhausting 😂😂 doesn’t he get tired of this shtick 😅
ketarii ketarii
Colby Covington is loved duck the haters he's a great fighter and has a personality and he just said that hooker joke and made me spit out my food 😂 Colby Covington the man that can stop Usman the only one give him his respect 😇👑
Shaw 94
Shaw 94 Day ago
This dude is hilarious 😂😂
Keyvy G. Morales
Colbys trash talk is too cheesy
KFC finger licker
Colby Covington when is not in his WWE heel form.
51Beak
51Beak 2 days ago
I love how he’s trashing people casually with a friendly demeanour. It’s hilarious. 😂
51Beak
51Beak 2 days ago
“Just stop while you’re not ahead” is the best line I’ve heard in awhile. I’m using that. 😂😂😂
JUNIOR CIERE
JUNIOR CIERE 2 days ago
What a clown...
Anurag J
Anurag J 2 days ago
"He's got as much charisma as a mop" LOOOOOL
Jim Weeks
Jim Weeks 2 days ago
I trust you will put on a show when u get a fight. Colby always delivers!
Anything Hyped
Anything Hyped 2 days ago
The best lol
Crello West
Crello West 2 days ago
Love how he calls him George. Say what you want that's one tough dude
JOHN MC KEE
JOHN MC KEE 2 days ago
stealing other peoples lines just sounds so dumb
Pubg Banedhacker
Pubg Banedhacker 2 days ago
This guy is amazing👍😍🤩.
Slim Brady
Slim Brady 2 days ago
I feel like the real Colby and Ben would actually get along really well.
The Expert
The Expert 2 days ago
Colby cant just answer the damn ques...jackass
The dirsh zone
The dirsh zone 2 days ago
Colby was actually spitting and I have no idea how to feel lmaoo
kook2zz boiii
kook2zz boiii 2 days ago
forgive me colby!!!! can i please be on your band wagon. i was wrong about masvidal
MMA Addict
MMA Addict 2 days ago
Weed actually does not kill brain cells lol.
Connor Mitchell
Connor Mitchell 2 days ago
Colby actually suits a beard he should keep it
jay bru
jay bru 2 days ago
What a goof lmao keep on giving excuses
sam mcglockton
sam mcglockton 2 days ago
Of course he knows how to play his part or role. He been playing his best heel role since the UFC made him change up
Matt Bradbury
Matt Bradbury 2 days ago
I’m a usman guy but I can’t not like Colbys gimmick it’s nice to see people market themselves well
Joe Mama
Joe Mama 2 days ago
Helen yee and the smcho are top tier reporters
Aidan
Aidan 2 days ago
Man I hate Colby but he was likeable in this interview
G W
G W 2 days ago
Are they real?
Joe Clark
Joe Clark 2 days ago
He is a WWF/WWE wrestler, putting on the Bad Guy act. He knows what sells and how to make money. Because its the UFC doesn't matter, its still entertainment. And Colby gets it. Damn Helen is phenomenal looking and she is a better spokesman for the sport then most.
Marina Clark
Marina Clark 2 days ago
0:06 HAHAHHAHAH i love this fuckyboy
David Brown
David Brown 2 days ago
The “Natty Goat” best thing to come out of Colby’s mouth
Chimela Ihedoro
Chimela Ihedoro 2 days ago
Colby's predictions are always wrong... I guess Jake is beating Askren
jace
jace 2 days ago
Good interview 👍
Chimela Ihedoro
Chimela Ihedoro 2 days ago
There was 1 min left in the 5th.
Jim Weeks
Jim Weeks 2 days ago
Colby is the man. I think he wins if they do run it back. I really dont think Usman wants that smoke.
Austin Volner
Austin Volner 2 days ago
Let’s talk about how dope his shirt is. That would be my favorite shirt. I like that shirt more than the practice safe sex shirts.
Kevin Adair
Kevin Adair 2 days ago
If Masvidal doesn't take Usmans belt from him, Colby DEFINITELY deserves to run the first fight back.
Nomad x
Nomad x 3 days ago
Now I want to see what his sister looks like
Ya Ranen
Ya Ranen 3 days ago
If colby goes to the wwe and plays a heel role I will for sure start watching it again
Vibe
Vibe Day ago
Agreed
Mark Samuels
Mark Samuels 3 days ago
Lol...Colby was vexed when Helen mentioned Usman liking his sister's pictures on Instagram.
duaneyoutbe
duaneyoutbe 3 days ago
He is so verbally brutal.
Bro newszone
Bro newszone 3 days ago
Colby everytime : who
Kristijan Korat
Kristijan Korat 3 days ago
Colby started to write better scripts than Conor. 😂 He should become a Hollywood director. lol
The Dude
The Dude 3 days ago
You got kicked out of what home gyms? Bro I'm with you politically but wtf man I ain't tryin to scrap but don't disrespect our gym...get it together
Ahad Mir
Ahad Mir 3 days ago
Is it just me or Helens body is just beyond sexy .. ? 🔥 Jesus.
DC Jiu Jitsu
DC Jiu Jitsu 3 days ago
Rocking a free thinker jumper, when you'r the most in the box, MAGA conservative in the game.
Schangbang
Schangbang Day ago
Who gives a fuck
Drakula War Lord
Drakula War Lord 3 days ago
Hows he not distracted by those melons!
Cisco Perez
Cisco Perez 3 days ago
Legend
Ali Hussein
Ali Hussein 3 days ago
People’s champ champ
CRYCES
CRYCES 3 days ago
i weirdly enjoy listening to Covington speak
HIWAGA
HIWAGA 3 days ago
This guy is just funny 🤣 colby next for the belt.
Next